• Povećaj font
  • Smanji font
  • Promijeni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Promijeni vrstu slova
  • Vrati izvorno
  • Povećaj font
  • Smanji font
  • Promijeni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Promijeni vrstu slova
  • Vrati izvorno

Kako Vam možemo pomoći?

Poštovani partneri,

od 7. lipnja 2018. godine Dubrovački muzeji prelaze na sustav očitavanja vaučera pomoću QR koda. Svi kupci (agencije) koji žele koristiti vaučer kao sredstvo grupnog ulaska u muzejske prostore dužni su potpisati ugovore o suradnji s Dubrovačkim muzejima  i odmah dostaviti skeniran (potpisan i pečaćen) ugovor na e-mail: financije@dumus.hr, a original u roku od 7 dana poštom na adresu: DUBROVAČKI MUZEJI Pred Dvorom 3, 20000 Dubrovnik. Uz Ugovor je potrebno priložiti kopiju izvoda iz sudskog registra.

Za izdavanje vaučera s QR kodom potrebno se registrirati na  www.vauceri.hr  svojim  imenom i prezimenom te e-mail adresom, a nakon toga prijaviti svoju agenciju kao kupca. Upute za prijavu se nalaze na poveznici niže.  Svaka agencija, odnosno odgovorna osoba kupca (agencije) ima mogućnost kroz sustav zadužiti osobu ili više njih koje će izdavati vaučere. Vaučeri sa QR kodom mogu se ispisati ili u obliku slike poslati vodičima na mobitel radi očitavanja prilikom ulaska u muzejske prostore. 

U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili dodatnih pitanja, budite slobodni kontaktirati nas na: financije@dumus.hr ili brojeve telefona +385(0)20 324 857 / +385 (0)20 324 860.

Preuzmite PDF:

UGOVOR [.pdf]

Upute za kupce (agencije)
 

Postanite naš korisnik!

Budite u tijeku s događanjima i novostima u muzeju.